Fons en Margreet in de Wereld 2008-2009

Playa del Carmen

TerwijlFons is begonnente tikken heeft Margreet twee corona´s besteld ...en het is 'happy hour',dus hebben we er nu vier. Mocht het nivo vanons eerste bericht af gaan glijden, dan maken wij vast onze excuses.

Na de drukke laatste weken met verhuizingen en afscheidsfeesten beginnen weonze wereldreis met zon en zee; om er aan te wennen dat vanaf nu niets moet, maar dat alles mag en alles kan! Die enorme vrijheid is voor onszelf nog moeilijk te vatten en te omschrijven, maar dat zal wel veranderenin de komende weken en maanden.

In die tijd gaan we proberen ons reisplan te volgenof juist daarvan af te wijken als we dat nodig vinden. Alle tips zijn welkom!

In het plan hebben we ook rekening gehouden met vrijwilligerswerk. Daarvoor is(F)ons moeder destijds een potje begonnen, wat de laatste weken door bijdragen van familie, vrienden en collega's fors is gegroeid.Wanneer en waar we onszelf en dat geld in gaan zetten, weten we nu nog niet. Maar dát we het gaan doen is zeker.

Maar eerst gaan we genieten van Mexico en haar natuur, mensen en cultuur ... en van elkaar natuurlijk ... en van alle warme gedachtenaan jullie.

Reacties

Reacties

Pa v.d.Velden

Blij te zien dat jullie het zo goed naar de zin hebben. Ga zo door.

Jan en Miranda

Nu ik die foto zo zie, denk ik toch dat het tijd wordt om weer aan de voorbereidingen van de volgende familie-reunie te beginnen. En ik denk dat we het beste bij jullie af kunnen spreken.....................

Thomas 11.57 uur

Ik zit nu op school en ik zag jullie nieuwe verhaal ,,
fijn dat jullie het naar je Zin hebben ;)
Het is hier behoorlijk saai op school maar dat komt wel goed ..
De burger king was nog lekker ..;)
Opa had een te grote hamburger op was wel grappig om te zien..
Veel plezier en ik zal kijken naar de nieuwe verhalen..;)
doeixx

José

Jullie kennende gaat het met al die Happy hours een heel Happy year worden! Geniet ervan..! xxx

Rick,Mignonne,Stef en Tommy

Nu al lekker genieten in de zon,wat kunnen we allemaal nog meer verwachten?Het is om jaloers op te worden!Maar we genieten met jullie mee,hoor!
Liefs van ons allemaal

Karel, Marian en Madeleine

Goed te lezen dat jullie al beginnen te wennen dat niets moet en alles mag.
In plaats corona's zitten wij aan de rode wijn.
Ook hier hoeft niets op vrijdagavond. Het weer is kl.....en de verwarming is al aan.
Tot horens!
XXX

jeanne

zit hier stikjaloers te wezen, stinkerds!!!!! kan de smile nog breder zijn?
het leven lacht julllie toe, dat is zeker! ga zo door en genietse.
margreet, één ding moet me van het hart: IK MIS JE!
kus en take care

jan en riet kemps

en wij maar regen en nog eens regen, maar we wensen jullie veel zon en........GENIET!!!!

veerle

hoi lieve Fons en Margreet!
hoe is het,met mij is alles goed!we hebben 2 klokken opgehangen in de kamer een met jullie tijd erop en een met onze tijd erop nu weten wij precies hoelaat het bij jullie is.ik hoop dat jullie het gezellig hebben xjes veerle

ruben

hoi Fons en magreet
hebben jullie al haaien gezien xxx ruben

Guido (en andere ctaccers)

Afgelopen weekend hebben we jullie wel gemist op het personeelsweekend. Maar we zien dat jullie het ook lekker hebben. Geniet ze.

Greetje

heey Fons en Margreet

Ik vind het heel fijn dat jullie het zo leuk hebben op vakantie!!;)
Bij ons in Nederland gaat het ook allemaal goed,op school ook.
Maar het weer mag ook wel hetzelfde als bij jullie zijn natuurlijk!!!
Ik hoop dat jullie het nog heel fijn hebben.
En dat jullie mijn kaart heel leuk vonden.

-xxx-Greetje

Adwin + Angelique

Ziet er goed uit zeg !!! Ik zou niet meer verder reizen maar gewoon 1 jaar lang op die strandbedjes blijven zitten / liggen. En dan af en toe er een keer omheen lopen zodat je dan in ieder geval een RONDreis hebt gemaakt. En houdt daarbij het tempo van corona drinken gewoon aan..............

Geniet ervan!

Sylvia Karel Janneke en Annabel

Belangrijk nieuws: Hier is het herfstachtig, nat en koud. Blijf waar je bent en kom voorlopig niet terug. xxx

Frank en Karin

Dat ziet er echt heerlijk en jaloersmakend uit! En dan te bedenken dat jullie nog veeeeeeeeeeel meer fantastische dingen zullen gaan beleven.............Geniet er maar lekker van en we zijn errug benieuwd naar de vervolgverhalen.

marja

hoi hoi
Super daar bij jullie. Als je nou die trap een keer openneer rent dan kunnen er nog veel flesjes gedronken worden. Op dit moment is het hier s'middags ook mooi weer. Geniet van alles. groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!