Fons en Margreet in de Wereld 2008-2009

Naar huis

Warme nederlandse spandoeken

Reacties

Reacties

Edward van Cuijk

Wa za'k zeggen: Klote dat jullie weer thuis zijn!
Want anders zal het toch niet zijn. Alhoewel die spandoeken wel indruk gemaakt zullen hebben!
Jullie hebben natuurlijk een geweldig jaar achter de rug en ik ben natuurlijk stik sjaloers, want een jaar globetrottertje spelen lijkt me ook geweldig.

Moet je weer gaan werken, in het ritme komen etc. etc.
Veel sterkte de komende tijd en....bedankt für die Blumen....oh nee foto's en reisverslagen natuurlijk.

Groetjes,
Edward

marian weber

Wat een ervaring zeg! Ik had eigenlijk gehoopt margreet dat je de 30e oktober bij de reunie van CW zou zijn, maar ik zag je niet op de lijst staan. Wellicht heb je e.e.a helemaal niet meegekregen. Ik ben wel heel erg benieuwd naar al je live verhalen een keer. Heel veel groetjes en ik heb regelmatig wat verhalen van jullie gelezen. Ed zit momenteel nog in Afganistan tot 13 december dan heeft hij er 5 maandjes opzitten, dat is weer een heel andere reis :-)

Nou doei en see you

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!